lördag 17 mars 2012

Vinnaren är....

Ja, det här har varit lite spännande. Jag tror att jag kommer att finna nöje i den här bloggen, mer och mer eftersom. Just nu tar det så lång tid för mig att jobba i den eftersom jag inte är van. Jag skall lära mig att kommentera i ERA bloggar också, dottern tjatar på mig, haha.

Väldigt glad har jag blivit av alla snälla kommentarer!

Men nu vill ni väl veta vem som vann de två talgbollsfåglarna, och det var;
---
---
---
---
---
Lisan

Grattias till vinsten! Om du mailar mig din adress så skickar jag fåglarna ! Min mailadress är;
juthberg@spray.se

Tack än en gång för att ni ville vara med!

4 kommentarer:

  1. Grattis till Lisan. Tack för att du ordnade denna trevliga candy. Ha en bra dag. Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Men dra åt trissorna. Har jag vunnit. Men tusen tusen tack. Lovar det har kommit till helt rätt hem, fotobevis utlovas. Jag är så himla glad, tusen tack än en gång. Kramis och ha enunderbar dag hälsar Lisan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fåglar på väg. Roligt att du blev glad. Hoppas dom ska pryda din trädgård och glädja dina småfåglar.
      Tapen på pinnen tas bort sen sticker du pinnen rakt igenom en rumstempererad talgboll.
      Enkelt.
      Här har vi fortfarande snödrivor framför halva fönstrerna. Det blir nog vår här ändå tillslut. (Hoppas jag)
      Lycka till med fåglarna.
      En stor kram från Norrland

      Radera
  3. Hej igen, Tusen tack än en gång. Jag fick dom med posten i går och dom är såååå fina. Här i Skåne är det vår och ingen snö mer.Vi har knappt haft någon vinter i år, trist. Men jag kommer att hänga ut talgbollarna en liten vecka nu ändå så alla kan se hur fina dom är. Sedan får dom vila en liten stund över sommaren. Tusen tack, kramis Lisan

    SvaraRadera